فایل بررسي مدیریت رقابت پذيري در زنجيره تامين

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
دانلود پایان نامه بررسي مدیریت رقابت پذيري در زنجيره تامين

این فایل با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

خلاصه و فهرست کلی:


مقدمه

در رقابت‌هاى جهانى موجود در عصر حاضر، بايد محصولات متنوع را با توجه به درخواست مشترى، در دسترس وى قرار داد. خواست مشترى بر كيفيت بالا و خدمت رسانى سريع، موجب افزايش فشارهايى شده است كه قبلاً وجود نداشته است، در نتيجه شركت‌ها بيش از اين نمى‌توانند به تنهايى از عهده تمامى كارها برآيند. در بازار رقابتى موجود، بنگاه‌هاى اقتصادى و توليدى علاوه بر پرداختن به سازمان و منابع داخلى، خود را به مديريت و نظارت ..

 

تعريف مديريت زنجيره تامين

تعاريف مختصر و جامعى كه مى توان از زنجيره تامين و مديريت زنجيره تامين ارايه داد، عبارت‌اند از:
زنجيره تامين: زنجيره تامين بر تمام فعاليت‌هاى مرتبط با جريان و تبديل كالاها از مرحله ماده خام (استخراج ) تا تحويل به مصرف كننده نهايى و نيز جريان‌هاى اطلاعاتى مرتبط ..

 

طرح كلى يك زنجيره تامين

به طور كلى زنجيره‌تامين، زنجيره‌اى است كه همه فعاليت‌هاى مرتبط با جريان كالا و تبديل مواد، از مرحله تهيه ماده اوليه تا مرحله تحويل كالاى نهايى به مصرف كننده را شامل مى‌شود. در ارتباط با جريان كالا دو جريان ديگر كه يكى جريان اطلاعات و ديگرى جريان منابع مالى و اعتبارات است نيز حضور دارد..

 

 

 

 

 

فصل اول

فهرست مطالب

تعریف مدیریت زنجیره تامین

طرح کلی یک زنجیره تامین

فرآیند اصلی

فازهای اصلی مدیریت زنجیره ای تامین

شرکت ها نمی توانند از زنجیره تامین چشم پوشی کنند

انقلاب زنجیره تامین

فصل دوم :

مدیریت موجودی کالا

تدارکات

ارسال به موقع کالا

نکات کلیدی که باید آموخت

فصل سوم :

رقابت پذیری

اشارات ضمنی : محیط فرصت های راهبردی

موضوعات کلیدی

راهبردهایی برای مزیت رقابتی

فرمان های راهبردی

فصل چهارم

بعد الکترونیکی مدیریت زنجیره تامین

چشم انداز مدیریت راهبردی

فرایند های اساسی کسب و کار را یکپارچه سازی کنید

سیستم های پشتیبانی کار تیمی

راهبردهایی برای مزیت رقابتی      

فناوری اطلاعات برای پشتیبانی فرایند

مدیریت توسعه دانش فرایند

مدیریت دانش راهبردی

الگوهای اندیشه و عمل

انفورماتیک شناختی

فصل پنجم:

فناوری اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین

بررسی جایگاه مدیریت زنجیره تامین در پیاده سازی تجارت الکترونیک

موانع پیاده سازی SCM

بررسی تکنولوژی تولید و برآورد نحوه تامین دانش فنی مورد نیاز

ساختار شبکه تامین

ابعاد ساختاری شبکه

ارتباطات اطلاعات درون شبکه

شبکه تامین یکپارچه چیست

مراحل یکپارجه سازی

نتیجه گیری:

دانش روز

گذر از زنجیره تامین به شبکه تامین

مسیر تکامل گروه های همیار

مدل های کسب و کار اینترنتی در حال تکامل

مبارزه با کلاهبرداری در تجارت الکترونیکی

فهرست منابع

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 5959 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 60

حجم فایل:406 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل