فایل روانشناسی با ترجمه فشار روانی پس آسیبی

دسته بندي : 🔺ترجمه و تحقیق » رشته روانشناسی و مشاوره (مقالات_و_تحقیقات)

عنوان: مقاله انگلیسی روانشناسی با ترجمه فارسی

 عنوان انگلیسی: 

Post-Traumatic Stress Disorder

عنوان فارسی: 

اختلال فشار روانی پس آسیبی

تعداد صفحات فارسی: 25

دانلود فایل اصل مقاله

به ویراستار: بعد از جملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ،مردم بسیاری در ایالت متحده آمریکا علائم قابل توجهی از فشارروانی یا استرس را نشان دادند.هر چند از کشورهای دیگر اطلاعات کمی در دسترس است.

بین ۶ اکتبر و ۱۳ اکتبر سال ۲۰۰۱ یک مطالعه ای را انجام دادیم که وضعیت سلامت افراد را بوسیله ابزارهای استاندارد شده بررسی سلامت ۱۲ آیتمی کوتاه – در یک نمونه برداری ۱۹۲۸ نفری که نماینده جمعیت ایتالیا بودند. این ابزار برای ایجاد یک مقدار میانگین ۵۰ درصدی درجه بندی شد . پرسشگران آموزش دیده در بافت یک مصاحبه تلفنی شخصی اطلاعات را جمع آوری کردند.

نتایج اصلی – امتیازات در مقیاس های خلاصه برای سلامت جسمی وروانی- در جدول ۱ نشان داده شده اند. میانگین امتیاز کلی در مورد سلامت جسمی اندازه گیری شده ۵۰٫۱ بود یعنی خیلی نزدیک به مقدار مورد انتظار . در مقابل ،امتیاز کلی میانگین بر روی مقیاس اندازه گیری سلامت روانی ۴۸٫۲ بود- یعنی حدود ۲۰ درصد ۱SD زیر مقدار مورد انتظار ،با اعداد پایین تری که نشان دهنده سلامت روانی کمتر درک شده است. امتیازات میانگین در هر دو مقیاس بین اشخاص جوانتر و تحصیل کرده بالاتر بود.

این نتایج که نشان دهنده یک افسردگی خفیف در امتیاز سلامت ذهنی است می توانند با اطلاعات گذشته مقایسه شوند. در سال ۲۰۰ بخشی از تحقیق در سراسر کشور  توسط سازمان ملی آمار ایتالیا اجرا شد این تحقیقات در نمونه ای از ۱۴۶۰۰۰ شهروند انجام شد ،امتیازات میانگین در بروی مقیاس سلامت جسمانی ۵۰٫۳ و بر روی مقیاس سلامت روانی ۵۰٫۰ بود ما نتیجه گیری کردیم که حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر بطور منفی بر روی امتیازات سلامت روانی مردم خارج از ایالت متحده آمریکا تأثیر گذاشته است.

به ویراستار : در بحث در مورد رابطه رویدادهای سانحه ای ۱۱ سپتامبر و اختلال فشار روانی پس از سانحه (PTSD) در بیماران Ursano (مقاله دهم ژانویه)عنوان می کند که : موارد  biotrrorism مرتبط سیاه زخم که از ۱۱ سپتامبر رخ داده است نیاز برای تغییرات در سیستم مراقبتی سلامتی را مورد تأکید قرار داده است . تلاش و سرمایه گذاری های اساسی برای تغییر سیستم نیاز است تا بتواند قابلیت مدیریت حملات جدی را داشته باشد.

دسته بندی: 🔺ترجمه و تحقیق » رشته روانشناسی و مشاوره (مقالات_و_تحقیقات)

تعداد مشاهده: 8428 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:1,525 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل