دانلود فایل آموزش خود هیپنوتیسم

دسته بندي : برنامه نویسی و اسکریپت » گوناگون
این فایل در قالب فرمت PDF قابل استفاده و آماده پرینت میباشد

شما با یادگیری  خود هیپنوتیزم به کلید مغز خود دست می یابید و قادر خواهید بود خود را آنطور که می خواهید برنامه ریزی کنید، ناراحتی ها را از خود دور کنید، خود را موظف به رسیدن به خوشبختی کنید، می توانید قدرت های ماوراء الطبیعه در خود به وجود بیاورید و به زودی می فهمید که خود هیپنوتیزم خیلی به شما در انجام تمرینات ذهنی کمک می کند. تمام کسانی که کارهای خارق العاده انجام می دهند و درون خلسه فرو می روند، خواسته یا ناخواسته خود را هیپنوتیزم می کنند.

حالات و درجات خود هیپنوتیزم:

تقسیم بندی حالات هیپنوتیزم بر اساس میزان خلسه و تضعیف خودآگاه فرد صورت می گیرد که در اینجا به چهار دسته تقسیم شده است:

۱- حالت سوگژستیف:

این حالت اولین مرحله هیپنوتیزم است و در این حالت فرد در بدن خود احساس سنگینی می کند. او صداهای اطراف را می شنود و احساس می کند بیدار است.

۲- حالت کاتالپسی:

در این حالت فرد در بدن خود احساس سستی و سنگینی بیشتری می کند و اگر مدتی در این حالت بماند انقباض و خشکی را در بدن خود احساس می کند. در این حالت فرد می تواند تحت تلقین قرار بگیرد و خشکی بدن می تواند تا حدی باشد که بدن فرد را روی دو صندلی قرار داد به طوری که گردن او روی دسته یک صندلی و پاهای او روی دسته صندلی دیگری قرار بگیرد.

s

در تصاویر بالا استاد کابوک را مشاهده می کنید که یک نفر را با هیپنوتیزم وارد حالت کاتالپسی کرده است و روی بدن او ایستاده است.

۳- حالت سمنامبول:

در این حالت خودآگاه فرد غیر فعال است. در این حالت اگر به بدن فرد سوزنی فرو کنیم او احساس درد نخواهد کرد. در این حالت قدرت های نهفته ذهن آشکار می شود. شما در این حالت قادر خواهید بود خود را آنطور که می خواهید برنامه ریزی کنید.

۴- حالت لتارژی یا مرگ کاذب:

در این حالت بدن فرد تحت تلقین، کاملا سنگین شده و مانند شخصی است که مرده است حتی در آخرین درجه از این حالت، رنگ چهره تغییر می کند در این حالت می توانید روح خود را از بدن جدا کنید و در محیط به صورت شناور حرکت کنید و هیچ محدودیت مکانی و زمانی ندارید. پس از بازگشت به کلبد همه کارهایی که کرده اید را به خاطر خواهید داشت. البته طبق گفته استاد کابوک فقط ۲۰ درصد افراد به مرحله چهارم می رسند.

دسته بندی: برنامه نویسی و اسکریپت » گوناگون

تعداد مشاهده: 6394 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

حجم فایل:353 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل